نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 111صفحه
قسمتی از متن .doc
فهرست
عنوان ..............................................................................................صفحه
چکیده ................................................................................................1
فصل ا:طرح تحقیق
مقدمه .................................................................................................3
بیان مساله .............................................................................................4
اهمیت و ضرورت تحقیق .................................................................................5
اهداف تحقیق ..........................................................................................6
سئوالات تحقیق .........................................................................................7
متغیرهای تحقیق .......................................................................................7
فصل 2: پیشینه تحقیق
پیشینه نظری تحقیق ...................................................................................10
اینترنت و جوانان و نوجوانان .............................................................................10
آثار رفتاری اینترنت بر جوانان ............................................................................11
اعتیاد به اینترنت .....................................................................................12
استفاده از اینترنت ، افسردگی و انزوای اجتماعی نوجوانان ...............................................18
اثرات مثبت استفاده از اینترنت در میان جوانان و نوجوانان .................................................19
تاثیر فن آوری های نوین در رفتارهای دانش آموزان –آسیب ها و راهکارها ..........................21
ضرورت بهره گیری از اینترنت برای پرورش نسل جوان ....................................................23
روان شناسی و آسیب شناسی اینترنت ....................................................................24
تعریف اینترنت ........................................................................................25
بلوتوث های تلخ ، زندگی زهر ..........................................................................29
آسیب بلوتوث در دختران ...............................................................................33
آسیب های جدید بلوتوث ، پیامک و فیلم های مبتذل بر نوجوانان و جوانان ............................40
استفاده از تلفن همراه در حد افراط .....................................................................42
پیشینه عملی تحقیق ...................................................................................45
مطالعات انجام شده در ایران ...........................................................................45
مطالعات انجام شده در کشورهای خارجی ................................................................46
فصل 3: روش تحقیق
روش تحقیق ...........................................................................................54
جامعه و نمونه آماری ...................................................................................54
ابزار پژوهش ..........................................................................................54
اجرای طرح و تجزیه و تحلیل آماری داده ها ..............................................................55
ابزار جمع آوری اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل ...........................................................55
فصل 4: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل 5: بررسی نتایج
نتیجه گیری .........................................................................................79
پیشنهادات ...........................................................................................82
محدودیت های تحقیق .................................................................................83
منابع و ماخذ ..........................................................................................84
پیوست
پرسشنامه .............................................................................................87
چكيده
هدف ازانجام اين پژوهش بررسي رابطه ي بين سبكهاي تفكردر دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی رشته علوم تجربی شهرستان لامرد بود.حجم جامعه ي آماري اين پژوهش100نفردانش آموزان (50 نفر دختر و 50 نفر پسر) بود. دراين پژوهش 100نفر(50دخترو50پسر) به روش نمونه گيري تصادفي خوشهاي چند مرحلهاي به عنوان نمونه انتخاب شدند.دادههاي پژوهش از روش پرسشنامه سبكهاي تفكراسترنبرگ گرد آوري ومورد تجزيه و تحليل قرارگرفت.
در این پژوهش سبک یادگیری دانش آموزان و ارتباط آن با متغیر هایی همچون سن،ترم تحصیلی، رشته تحصیلی و معدل نمرات دانش آموزان مورد برسی قرار گرفته است . جهت گرد آوری داده ها از سیاهه سبک و آزمون های آماری تی تست و آنالیز یادگیری کلب استفاده شد . داده ها با استفاده از نرم افزار آماری spssواریانس یک طرفه تجزیه و تحلیل گردید.