نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 123صفحه
قسمتی از متن .doc
فهرست
عنوان ..............................................................................................صفحه
چکیده ................................................................................................1
فصل ا:طرح تحقیق
مقدمه .................................................................................................3
بیان مساله .............................................................................................4
اهمیت و ضرورت تحقیق .................................................................................5
اهداف تحقیق ..........................................................................................6
سئوالات تحقیق .........................................................................................7
متغیرهای تحقیق .......................................................................................7
فصل 2: پیشینه تحقیق
پیشینه نظری تحقیق ...................................................................................10
اینترنت و جوانان و نوجوانان .............................................................................10
آثار رفتاری اینترنت بر جوانان ............................................................................11
اعتیاد به اینترنت .....................................................................................12
استفاده از اینترنت ، افسردگی و انزوای اجتماعی نوجوانان ...............................................18
اثرات مثبت استفاده از اینترنت در میان جوانان و نوجوانان .................................................19
تاثیر فن آوری های نوین در رفتارهای دانش آموزان –آسیب ها و راهکارها .................................21
ضرورت بهره گیری از اینترنت برای پرورش نسل جوان ....................................................23
روان شناسی و آسیب شناسی اینترنت ....................................................................24
تعریف اینترنت ........................................................................................25
بلوتوث های تلخ ، زندگی زهر ..........................................................................29
آسیب بلوتوث در دختران ...............................................................................33
آسیب های جدید بلوتوث ، پیامک و فیلم های مبتذل بر نوجوانان و جوانان ..................................40
استفاده از تلفن همراه در حد افراط .....................................................................42
پیشینه عملی تحقیق ...................................................................................45
مطالعات انجام شده در ایران ...........................................................................45
مطالعات انجام شده در کشورهای خارجی ................................................................46
فصل 3: روش تحقیق
روش تحقیق ...........................................................................................54
جامعه و نمونه آماری ...................................................................................54
ابزار پژوهش ..........................................................................................54
اجرای طرح و تجزیه و تحلیل آماری داده ها ..............................................................55
ابزار جمع آوری اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل ...........................................................55
فصل 4: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل 5: بررسی نتایج
نتیجه گیری .........................................................................................79
پیشنهادات ...........................................................................................82
محدودیت های تحقیق .................................................................................83
منابع و ماخذ ..........................................................................................84
پیوست
پرسشنامه .............................................................................................87
چكيده:
هدف از پژوهش به منظور بررسی رابطه کنار آمدن و مشکلات و ارزیابی کنترل خود در نوجوانان شهرستان لامرد انجام گرفت. هدف اين پژوهش، يافتن اطلاعاتي در مورد الگوهاي رفتاري دانش آموزان به هنگام کنارآمدن با تنيدگي و نيز تبيين اثر منابع تنشزاي دانش اموزان در پاسخهاي شناختي، عاطفي، رفتاري، و جسمي دانش اموزان بود. در اين پژوهش ---- نفر از دانش اموزان رشتههاي مختلف شركت داشتند. دادههاي پژوهش به وسيله سه مقياس عوامل تنيدگيزا، نشانگان تنيدگي، و راههاي کنارآمدن با تنيدگي گردآوري شدند. تحليل رگرسيون چندگانة دادهها نشان داد كه بين سبک کنارآمدن در حل مسأله با نشانههای تنيدگي، همبستگـي منفي معناداري وجود دارد. همچنين از بين منابع نهگانة تنيدگي، به ترتیب عادات فردي، تنيدگيهاي تحصيلي، ازدواج، و مسائل عاطفي، اجتماعي و خانوادگي دانش آموزان در ايجاد نشانگان تنيدگي اهميت بيشتري دارند. وجه متفاوت پژوهش حاضر با پژوهشهاي پيشين، توجه به ميزان تأثيرگذاري عوامل تنيدگيزا بر فرد و نيز سنجش نشانگان شناختي، عاطفي، جسمي، و رفتاريِ تنيدگي است. در پايان، همسويي و عدم همسويي يافتهها مورد بحث قرار گرفته و كاربرد يافتههاي تحقيق حاضر بيان شدهاند.