چكيده
هدف از این تحقیق بررسی رابطه هوش معنوی و سبکهای شناختی در دانش آموزان دبیرستان شهرستان لامرد می باشد.
این تحقیق زمینه یابی با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انجام گردید. تعداد نمونه 150 دختر و 150 پسر بود. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه هوش معنوی گينك و سبک شناختی کلب جمع آوری گردید.
نتايج نشان داد که آیا بین تجربه عینی ،تفکر انتزاعی ،مشاهده تاملی و آزمایشگری فعال و هوش معنوی دختران و پسران تفاوت معنی داری وجود دارد ؟(p<0.888)و آیا هوش معنوی میتواند بطور معنی داری تجربه عینی ،تفکر انتزاعی ،مشاهده تاملی و آزمایشگری فعال را پیش بینی نماید . .(p<0.001)، .(p<0.004) وبین سبک های یادگیری و رشته تحصیلی رابطه معنی داری وجود دارد .(p<0.001) و بین هوش معنوی و سبکهای شناختی رابطه معنی داری وجود ندارد .(p<0.000)
فهرست
عنوان ..............................................................................................صفحه
چکیده ................................................................................................1
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1 :مقدمه ............................................................................................3
2-1:بيان مسأله ........................................................................................5
3-1 :اهمیت وضرورت ...................................................................................9
4-1:اهداف پژوهش.....................................................................................10
5-1 : فرضيه ها ........................................................................................11
6-1: تعريف متغير ها ..................................................................................11
فصل دوم : پیشینه تحقیق
2-2-تحقيقات پيشين .................................................................................62
فصل سوم: روش تحقیق
1-3: روش پژوهش .....................................................................................73
2-3:جامعه پژوهش ....................................................................................73
3-3: ابزارهاي پژوهش ................................................................................73
4-3: روش تجزيه و تحليل آماري داده ها ................................................................77
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
1-5:نتیجه گیری.....................................................................................90
2-5:محدودیت .......................................................................................92
منابع .................................................................................................93
ضمائم
پرسشنامه ............................................................................................96